TOAMNA

by

                           

  Compunere de
Maria Adriana IONESCU
clasa a-II-a
toamna
        
     
Covorul multicolor de frunze a învăluit pămîntul. Zilele calde de vară au zburat ca gîndurile. Copii se joacă  în frunzele colorate.
       Numai un băieţel stă supărat pe o bancuţă  de   lîngă  clasele vesele ale celorlalţi copii. Mama sa  îl întreabă:
    -De ce esti supărat  dragul meu?
Iar fiul său  îi răspunse:
     -Mamă,  vara a plecat cînd nici nu trebuia, eu n-am apucat să-i spun măcar: – La revedere!
     -Nu contează! Toamna a venit cu mult mai multe daruri, îi spuse mama.
     -Ai dreptate mamă ! Am fost trist degeaba! Mă voi juca cu copiii și mă  voi bucura de frumuseţile toamnei.
   Iar de atunci Ionuţ   este foarte bucuros cînd aude de anotimpul toamna.
   Dar nu numai Ionuţ  e fericit ci  şi toamna e fericită  că Ionuţ  o apreciază; şi o să  vină  în continuare pe la toate familiile cu darurile ei.
Lasă un răspuns

