Minunat este Dumnezeu întru sfinții Săi!

by

Cuv Atanasie Athonitul

Cuv. Atanasie Athonitul

 

Într-una din serile acestea, după slujba vecerniei, o persoană, pe care o voi numi cu numele generic P., m-a rugat să îi acord cîteva minute pentru că are ceva să-mi împărtășească.

–          Eram la servici și la un moment dat intră pentru a fi servită o țigancă. Din șapte lucru de care avea nevoie îmi lipsea unul, drept pentru care am sfătuit-o să le ia din altă parte. Atunci ea a reacționat foarte violent insistând ca să i-l procur eu, deoarece ea nu are timp. Bineînteles că am refuzat-o, nefiind în atribuțiunea serviciului meu, i-am împachetat celelalte șase lucruri pe care le aveam după care a plecat.

Problemele au început să apară după ce am plecat de la servici. Știam că astfel de persoane umblă cu lucruri necurate, dar nu credeam  să mi se întample chiar mie. Starea sănătății mele a început să se înrăutățească având dureri de cap aproape insuportabile și o stare de slăbiciune fizică și psihică. Seara mi-a fost atât de rău încât am fost nevoită să zac la pat, vomitând adeseori. În acestă stare de rău mi-am amintit că, nu cu mult timp în urmă, primisem de la un părinte aghiazmă de la sfântul Atanasie Atonitul și mir de la candelele icoanelor făcătoare de minuni ale Maicii Domnului și sfinte moaște din Sfântul Munte Athos. M-am uns cu mir iar dimineața am luat din aghiazma sfântului Atanasie. În următoarele zile urmând acest tratament duhovnicesc, pentru că la cel alopat nu avea nici un răspuns, starea sănătății mele s-a îmbunătățit.

Într-o după-amiază, venind de la servici, m-am așezat pe pat ca să mă liniștesc. Atunci  am simțit cum o mână nevăzută mă strânge ușor de umăr, moment în care a dispărut instantaneu toată starea de rău cu care mă luptasem în ultimele zile.

–          Sfântul Atanasie! m-am repezit eu, întrerupându-i brusc și fără să-mi dau seama relatarea, fiind convins că acea mână nevăzută era a sfântului Atanasie.

P., cu ochii în lacrimi, dădu ușor,  afirmativ din cap concluzionând:

–          Nu am cuvinte să mulțumesc lui Dumnezeu pentru această minune pe care am trăit-o.

Lasă un răspuns

